Haluatko liittyä jäseneksi tai tulla muuten toimintaan mukaan?

Yhdistyksessä voit olla mukana jäsenenä, tukijana, osallistujana tai toimijana. Tekemistä ja tekemisen iloa riittää Virtain lasten, nuorten ja perheiden hyväksi. Jäseneksi liittyminen ei edellytä sinua osallistumaan vapaaehtoistoimintaan, mutta olet lämpimästi tervetullut, mikäli haluat!

Jäseneksi liittyminen on helpoin tapa tukea toimintaamme. Vuosimaksu on 25€ ja alle 18-vuotiaat liittyvät ilmaiseksi. Jäsenenä hyödyt jäseneduistamme, jäsenille kohdistetusta toiminnasta ja saat jäsenkirjeen sähköpostiin.

Jäsenedut

Jäsenetuja tarjoavat yhdistykset:

- Kitusen Kievari

- Kukka-Riitta

- Virrat Kirja

- Kuvaamo Into

- Sylitellen

Kurkkaa Instagramin kohokohdista tarkemmat lisätiedot kunkin edun suhteen.

Haluaisiko sinun yrityksesi tarjota jäsenillemme pienen alennuksen tai edun? Ota yhteyttä sähköpostilla virtain.yhdistys@mll.fi

Psst! Muistathan pitää yhteystietosi ajan tasalla Oma MLL -palvelussa, jotta saat jäsenkirjeemme sähköpostiin.

Oma MLL:ssä voit myös tulostaa tai tallentaa jäsenkorttisi ja tutustua valtakunnallisiin jäsenetuihisi. Siirry alta klikkaamalla Oma MLL -palveluun.